Förklaring

Emma påpekade i tidigare inlägg att uppdateringen här är dålig. Och visst är det så. Mycket bristfällig uppdatering. Jag har ju inte haft någon dator sedan i fredags så det beror på det.
Min gamla dator la av efter tre dagars användning. Den nya är inne på reparation och tills dess får jag hålla ut. Skulle bli fly förbannad om den inte är fixad och fungerar ordentligt när den kommer tillbaka. Vill inte ens tänka tanken.



Mamma, den räddande ängeln, kom hit igår och hade med sig en annan liten dator som jag ska få låna tills reparationen är klar. Familjen Sandström har ju trots allt fyra datorer där hemma så det kändes som en befogad önskan från min sida. Men å andra sidan får ju mamma och Josef nu slåss i soffan om den enda bärbara. Jag är tacksam i alla fall. 



Har sedan i fredags insett hur sjukt beroende jag är av datorn. Jag använder den till i princip allt. Skolschema, jobbschema, friskisschema, recept, väder, musik & radio, tågtider, skolarbeten, googlande, eniro, självklart facebook och alla bloggar. Ja ni vet, allt.
Kanske var det lite bra för mig att träna på att vara utan några dagar..

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Får nog sitta uppe på hallen.

2010-10-06 @ 10:43:20
Postat av: Hanna

nämen.. stackars..!

2010-10-06 @ 11:54:26
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0