Intensiv fredag



Tre glada bästisar.
Camilla, mitten, har Trollhättan-kompisar på besök över helgen.
Vi inledde med after work på Månen. Maten var extremt saltad (för att man ska bli törstig och köpa massa öl förstås men tji fick dom för jag drack bara vatten) och jag saknade grönsakerna litegrann men herregud, det är inte okej att klaga på gratis mat. Ja, det är helt gratis.  

Vi mellanlandade hos Camilla där vi försökte få upp tempot lite med temalekar. Vi upptäckte att det var lättare att rabbla ölsorter än länder som skulle börja på en viss bokstav.

Sen gick vi till Emelies förfest och hälsade på där innan vi till slut hamnade på Koriander. När det var dags att åka hem hade jag mest hängt med Sara och Sanna och dom andra vet jag inte vart dom hade tagit vägen. Skitbra tjejer iaf, Sara och Sanna. Klasskompisar till mig dessutom.

Nu har jag bakat scones och ska snart tvinga mig ut på en promenad. Ladda för en ny kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0