Mor&dotter-middag

...hos mig igår kväll.

Mödrar: Min mamma och Mia.
Döttrar: Jag och Johanna.


Mia mitt uppe i prat. Det blir aldrig tyst när vi fyra ses. Tur det i och med att tystnad är ganska tråkigt.


Vi bjöd på cannelloni innehållandes bland annat; mozzarella, grillad kyckling, squash, färska champinjoner, lök, soltorkade tomater och parmesanost. Det var jäkligt gott om jag får säga det själv.


Mjukiskläder för att få plats med mycket mat samt allmänt känna sig bekväm i soffan. Saknas ju ordentligt köksbord här hos mig tyvärr.


Jag fick denna fina blomma av Johanna och Mia. Till det dessutom servetter och god mörk choklad som även dom var i temafärgen orange. Kul med sånt genomtänkt.
Mamma hade också med sig "mina" färger i form av tre stora, höga ljus. Glömde ta kort på dom tyvärr.

Kan vara så att min etta nu har uppnått maxkvoten av oranga attiraljer.

En extremt trevlig och mysig kväll. Tack för det.

Kommentarer
Postat av: mamma Mia

Såna här kvällar tycker jag alla mor/döttrar ska ha... jäklar va' mysigt det är! Jag lever på en sån här träff i flera dar efter!...och din mat var sååå god! Vill gärna ha receptet på det där! Kram!

2010-10-06 @ 10:31:54
URL: http://[email protected]
Postat av: 1:a hyresvärden

Instämmer med föregående talare. (ville egentligen göra ett uttopstecken här, men håller mig nog till en punkt vid närmare eftertanke)



Du har det så mysigt Hanna.

Och jag fick en matlåda med till jobbet idag, jippi!(nu var det väl okey?)

2010-10-06 @ 10:42:03
Postat av: Hanna

Recept ska skickas ut via facebook till dom som efterfrågat! :)



Passade ju ypperligt som matlåda också. Herregud vad gott det var (precis ätit).

Skrytmåns Ungefär som att det var jag som kom på receptet, inte ju.



Bio och sushi nästa träff!

2010-10-06 @ 11:57:04
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: emma

OO härligt hanna då vet jag vart jag kommer på mysmiddag nästa gång jag är hemma alltså ;)

2010-10-06 @ 16:16:08
Postat av: EmilyStrange

mysigt! maten såg himla god ut, den måste jag prova! du får lägga ut receptet mer exakt tycker jag.

2010-10-06 @ 17:34:29
URL: http://www.emilythestrange.se
Postat av: Hanna

Emma: Absolut! :) Jag kan om jag vill du vet ;)



Emelie: Tror jag skickar via facebook för Camilla ville även hon ha receptet och hon läser inte min blogg. Kan skicka till dig där också! :)

2010-10-06 @ 21:21:27
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Johanna N

Och till mig!

2010-10-06 @ 21:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0