Sjua

Väldigt kul med quiz igår! Bra stämning trots vissa kunskapsluckor. Jag blir som tokig när jag vet men minnet sviker. Fula ord kom ur min mun.
Vi slutade i alla fall på en sjunde plats av ungefär 20 lag så det var ju ändå okej.

En av låtarna som det ställdes frågor på var den här:




Darriga och dåliga bilder men bättre än inget..


Vi mellanlandade hos Emelie någon timme innan Moments.


En annan Emelie, suddig men glad.

Club moments igår var dessvärre riktigt kasst. Ganska ovärt att betala 120 spänn inträde för att sen få stå och vänta i en kvart på att få beställa dricka. Housemusiken är värdelös att dansa till. Sjukt stelt och alldeles för mycket vevande händer.
Klientelet var...nja. Dessutom tappar man bort varandra hela tiden och när man väl har gjort det är det i princip omöjligt att hitta varandra igen.

Skulle nog ha gått till Koriander igen istället, alternativt Tempel.

Kommentarer
Postat av: Frida S

Ja, det var sannerligen svårt att hitta er igen, hoppas ni tog er hem säkert! :)

2010-10-01 @ 13:07:39
Postat av: Hanna

Frida: Ja fy farao vad jag försökte kolla efter dig hela tiden! Mission impossible alltså. Tråkigt att det blev så. Vi lyckades norpa skjuts. Hoppas att du tog dig hem säkert!

2010-10-01 @ 14:13:31
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: emma

uppdatering? jag är ju nyfiken på vad du sysslar med ;)

2010-10-05 @ 13:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0