Filmkväll

Precis hemkommen från filmkväll på Nolbygatan med Camilla och Anna.

Bild

Jag tänkte att eftersom min dvd inte vill fungera som den ska (märk hur all teknik krånglar för mig) så kan jag istället lägga beslag på Camillas. Hon bor ju så nära och allt, smidigt liksom.

På plats i Camillas soffa visade det sig att även hennes dvd-spelare hade valt att strejka eftersom den uppmanade om "ingen signal".
Okej, det blev ingen storbilds-tv men det gick ju nästan lika bra att se filmen på datorn. Jag fick min filmkväll i alla fall, och sällskap som ett extra plus.

Filmen då...?
Nja, den var väl sådär. Filmens sensmoral eller huvudsakliga budskap var gissningsvis: "Konsumera mindre". Inget fel i det budskapet och egentligen inget fel på själva filmidén i sig men slutprodukten blev tyvärr rätt kass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback