Bilen är fulltankad

Vaknade 05.15 imorse i Kil, i källaren, i Josefs rum.
Hade drömt om Inglorious Basterds (specifikt de första scenerna i huset på den franska landsbygden) och den där boken "...om detta må ni berätta...en bok om Förintelsen". Hade en klump i magen och kände mig hemskt illa berörd. Det dröjde en timme innan jag kunde somna om, men med lite hjälp av David Batra och "Den som inte tar bort luddet ska dö", lyckades jag till slut förtränga drömmen. 

Körde sedan lillebrodern till universitetet. Han skriver högskoleprovet i detta nu. Visade exakt vart han ska vara osv, hemskt att behöva irra runt i en sån komplex byggnad som universitetet och leta upp rätt hus/sal när man redan är nervös så det räcker. Mycket glad att jag slipper skriva. Till PA-programmet räckte mina betyg gott och väl men vill man bli sjukgymnast som Josef, då verkar 19,0 behövas, minst.

Nu har jag bilen hela dagen, till Josef ska hämtas igen. Tänker träna och passa på att åka till IKEA.




Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Det var nog gott för brorsan det!

2011-04-02 @ 16:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0