Kebabrulle, pommes och bea

Skäms över mig själv när jag "gillar" grattishälsningarna på Facebook. Det måste vara det töntigaste man kan göra... Började kommentera vissa och kände liksom att jag behövde bekräfta övriga hälsnigar också.. Men fy. Jaja.

Dagen har varit bra! Delade en kebabrulle med Jenny i förmiddags och hjälpte henne diska.


Sen blev det middag på Alfies med mamma, pappa, Josef, Elin, momor, morfar, Sofia och Albin. Maten var jättejättegod och alla var nöjda. Jag tog biffstek med pommes och bea.


Gillar verkligen att man kan sitta vid runda bord. Extra trevligt.

Vi drack kaffe hos mig efter.

Här ligger världens bästa morfar i min säng. Han läser om Jugendstilen.

Väldigt dåliga bilder från mobilen men kamerans batterier är tyvärr slut.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Gilla Gilla Gilla

Tack för att vi har dig , världens goaste Hanna!

2011-04-11 @ 00:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0