Präktig men nöjd ändå

Frisören: Ska jag göra en inbakad fläta eller något på dig då? (Jag brukar inte vilja bli blåstorkad, tar så lång tid och blir mest fluffigt).

Jag: Jo, men det kan du väl göra (inte för att jag är ett dugg fin i det, men mest för att det är så trivsamt när någon pysslar med håret).

Jag betalar, går ut och det dröjer inte mer än sekunder innan en dam med hund kommer fram till mig och öser beröm över både fläta och hår. Gud så trevligt, hon gjorde min dag.


Vet inte riktigt varför, men för mig ser en tjock fläta mest präktig ut. Så tack damen.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Och jag som fullkomligt älskar när du har fläta!

2011-04-07 @ 16:22:23
Postat av: Hanna

Hehe.. Präktig dotter gillar du såklart :)

2011-04-07 @ 16:45:07
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: 1:a hyresvärden

Njae, inte för präktig!

2011-04-07 @ 21:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0