Födelsedagsfirande

Idag fyller jag år och det firades hemma hos Jenny igår. Eftersom vi var så pass många som 17 personer var min lägenhet knappt ett alternativ men tur då att Jenny var ultraschysst och lät oss vara i hennes lite rymligare lägenhet. Vi åt snittar, ostar och plock och körde lmusikquiz som jag hade fixat. Mimmi och Johanna överraskade med ett helt fantastiskt litet sångframträdande med egenkomponerad text till mig. Underbart roligt och sjukt uppskattat av mig! Puss på er!

Jag var tyvärr inte särskilt aktiv med kameran så alla fastnade inte på bild... Tror att det togs bilder och även spelades in av andra när Mimmi och Johanna sjöng, så det kan hända att fler dyker upp.


Här är lag "threesome". Enda laget som styrde lagnamn.







Finaste presenterna från finaste vännerna.


Ännu en gång spårar det ur av hysteriska skrattanfall inne på en av Karlstads spel- och godisbutiker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0