Intressanta fakta

Har väl inget liv just ikväll så jag fyllde i ett formulär som jag hittade här. Skojigt va..

BRUKAR DU KOMMA I TID:


JA! bland anstränger jag mig till och med för att inte bli tidig och så.

HAR DU BRA KONDITION:

Jo men den är väl helt okej. Tog tid när jag sprang milen och då blev det 58 minuter. Vilket kändes bra med tanke på att det inte var någon tävling inblandad och eftersom det var första gången på flera år.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:

I lördags av Jenny på kräftskivan. Säkert uuuunderbart vackra bilder.

HUR KÄNNER DU DIG NU:


Upprörd, irriterad, äcklad, orolig, less osv osv.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:

Finns nog ingen vanligaste färg för jag blandar hejvilt. Men ganska mycket svart som bas.

KAN DU LAGA MAT:

Ja det kan jag och rätt god också men tycker väl inte att det är det roligaste i livet precis. Bättre att bli bjuden. Särskilt av grannen.

VAD PLUGGAR DU:

För tillfället inget alls konstigt nog. Men snart så!

BLIR DU BRA PÅ KORT:

Nepp!

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:


I lördags. Jag var ett känslomässigt vrak. Ibland samlas alla känslor upp och sipprar liksom ut helt fullständigt när någon liten avgörande händelse sker. Med alkohol inblandat blir gråtfesten ett faktum.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:

Nej verkligen inte.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:


Sådär. Jobbade halva kvällen och sen läste jag massa i "Paganinikontraktet".

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:

Kaffe med mjölk.

ÄR DU NYTTIG:

Inte särskilt. Är ganska duktig på att äta någorlunda nyttig mat men unnar mig också väldigt mycket när jag känner för det. Godis är den största fienden.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:


Haha.. Ja. Ganska många olika men inget av dem är något jag vill jobba med i en närmare framtid.

ÄR DU BLYG:

Nej, det tycker jag inte.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:

08.30.

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?


Minns inte. TV-spel är fruktansvärt tråkigt och meningslöst så det är inget jag ägnar mig åt.

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?


Inget!

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?

Rätt mycket tyvärr... En vinflaska och sen något extra utöver det.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?

Nej. Det är inte okej att spy offentligt.

JAG SOVER:

Ungefär åtta timmar varje natt. Och om jag vill sova längre så går det sällan eftersom jag vaknar ändå, utan alarm.

VAD SA DU SENAST?

"Du kan slänga det" angående kvittot på ICA. Eller nej förresten.. Pratade ju i telefon med mamma. Sa väl typ "Hejdå hadet så bra, så hörs vi när ni kommer hem igen".

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?

Nej. Hade gärna varit på Peace & Love.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:

Mammsen helt klart. Finns inte en mer förstående och empatisk person. Är glad att vi kan prata om allt.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:

Upprättelse!

HAR DU SNYGGA SKOR:

Ja. Behöver dock nya höstskor men tänker att jag köper det i England istället.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:

Pratade inte med någon levande människa förrän på lunchspinningen. Då sa jag till instruktören att jag trodde att det var något fel på mitt pulsband. Haha... Gottgjorde ändå min ickeverbala förmiddag under eftermiddagsfikan med Sara.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:

Japp.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:

Nää.

HAR DU KÖRKORT:

Ja.

ÄR DU ENSAM NU:

Ja. Annars skulle jag nog inte fylla i det här formuläret om man säger.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?

Typ inget. Den här dagen fick mig på dåligt humör och tog ifrån mig min helgpepp. Blää.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men oj.. varför denna opepp? :(



/Emily

2011-08-26 @ 00:36:35
Postat av: 1:a hyresvärden

Ja det är allt gott att vi har varandra, det är ömsesidigt vet du!

2011-08-28 @ 18:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0