Check

Idag:

Handledarmöte, check.
PM för C-uppsats, check.
Ansökan för utlandstudier, check.

Det blev följande sökordning:

1. Bristol
2. Nottingham
3. Worcester

Camilla sökte samma. Johanna kommer söka sig till Brighton. Kul att man kommer ha ett par svenska vänner omkring sig i England, även om det eventuellt blir i olika städer. Känns skitbra det här.
Och hurra för att min hyresvärd godkände att jag (om jag blir antagen) hyr ut lägenheten i andra hand under ett halvår. Vill ju jättegärna ha den kvar och känna att jag kan komma direkt tillbaka till den istället för att behöva leta nytt under stressade förhållanden, boendes hos mammsen och pappsen.
Skål på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0