Examensfirande på le boat

Idag var det tänkt att vi skulle ha lite examensfirande för mig och Jonathan som båda två, samma år, nu är färdiga personalvetare (fast vid olika universitet). Det skulle regna hela dagen idag men jag gjorde ändå en bordsbokning på Båten och hoppades på det bästa. Solen sken på mig, mamma, pappa och Jonte under hela restaurangbesöket. Flyt.


Ja ni ser ju, pappa förmår inte ens hålla ögonen öppna eftersom solen bländar honom så. Hehe.


Fisk- och skaldjursgrytan där... SÅ HIMLA GOD. Man minns smaken lång tid efter och får nästan som små cravings. Tänk mig då, som har haft det i ett års tid, fram tills nu.

Drack två glas rosé. Känner mig helt speedad nu och ska därför svida om och bege mig hemifrån till lite festligare omgivning. Här vill jag inte sitta. Mamma peppade mig med sina bästa visdomsord "sova kan man göra när man är gammal!" Tänk på det ungdomar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0