Paparazzi

Igår var en ledig och bra dag! Först läste jag ut en bok och slutet på boken innebar enorma mängder tårar, tårar som aldrig ville sluta rinna. Var tvungen att pausa mig från läsandet för att få lite andrum. Senare var det dags för lunch på Vero med Malin i solen. Efter det besökte jag Sats för ett svettigt powersteppass. Sen åt jag och grannen  varsin skabbmiddag bestående av fryspizza och varmkorv ute på "mina" skabbmöbler. Grannen bjöd på drinkar dock, som minst sagt förhöjde känslan. Några gin och tonic slank minsann ner.



Vi fick så småningom besök av två till.


Världens sämsta paparazzi är jag som gömmer mig bakom en bil...



Nu kommer Mallan alldeles strax så bäst jag fixar mig. Ikväll ska Jennys 24 år firas!

Kommentarer
Postat av: 1337

haha vilka fantastiska kort Hanna!

2011-07-31 @ 21:38:35
Postat av: Hanna

Eller hur! Så himla skarpa liksom..

2011-08-01 @ 02:59:49
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0