Plåga, pepp och portugisiskt vin

Blev helt förfärad när jag märkte att mitt Spotify premium har gått ut. Fy vilken plåga det är nu med reklamen... Hur orkade jag innan? Dom har ökat på rätt mycket med antal avbrott eller? Ska väl uppgradera mig till premium alldeles snart igen, men måste kolla först hur det funkar i utlandet å sånt.

Den här veckan blir det jobb enbart måndag-tisdag-onsdag och sen bär det iväg till Tysklandet. Är megapeppad efter att ha googlat Berlin-tips och sånt. Tyskland har aldrig varit ett särskilt prioriterat land på min "vill resa till"-lista, men nu är jag riktigt nyfiken på vad jag kommer att tycka. 

Inatt sov jag i Kil, fick grillad mat och portugisiskt rödvin igår kväll:



Sen åkte jag tillsammans med mamma till jobbet imorse.

Så fixade jag rejäl frukost till oss:


Det är man värd första dagen efter semestern.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Det kallar jag frukost!

2011-07-18 @ 17:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0