En perfekt dag

Har haft värsta perfekta söndagen! Börjar gilla söndagar mer och mer, särskilt nu på sommarn. Först solade vi och hängde ett tag i Herrhagsparken. Pratade om allt som hade hänt under kvällen igår som tillbringades på Koriander. Sen gick vi ner till Alpina och avnjöt en varsin pizza. Pizzan var egentligen sisådär... Jag trodde att jag beställde en med köttfärsSÅS på men fick några utspridda klickar av köttfärs. Dessa köttfärsklumpar såg ut som harlortar och nästintill äcklade mig. Servicen var nog den sämsta jag någonsin varit med om också, det var vi alla överrens om. Riktigt otrevliga/obrydda servitriser som segade omkring där och som dessutom skyllde på oss när de hade gett oss fel sås. "Gud vad krångligt det blev nu" som en av dem sa.

Efter pizzan tog vi alla en powernap hemma hos oss själva innan vi gick ner mot sandgrundsudden och Starboys. Det var så himla trevligt där i gräset på en filt med cider, jordgubbar, vindruvor och godis. Vi spanade gladiatorer och hade kul åt lite överförfriskade medelåldersdamer.






Man ville inte att kvällen skulle ta slut. Men det gjorde den och nu sitter jag här.

Imorgon är det tillbaka till verkligheten och förberedelser inför opponering av uppsats så nu ska jag fokusera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0