Fylla på Spotifykontot

Trots att mina ben var möra som bara den efter den långa jobbdagen och trots att jag var nära att somna på soffan lyckades jag ändå masa mig iväg till skutberget md Lina och Jenny förut. Mycket nöjd såhär i efterhand.

Har spenderat resten av kvällen i sällskap med Spotify och mestadels är det min kusin Albins playlist som har granskats och så smått kopierats. Hans musiksmak är lite som min (dvs när jag inte lyssnar på Rihanna, Beyoncé och liknande) och han har bra koll. Tjugo nya låtar i Hanna-mappen och behovet av ny musik har dämpats. Gillar verkligen Spotify social och man har ju sina favoritpersoner där, lite beroende på vad man är ute efter också.

En gammal goding som jag blev påmind om ikväll:



Tänker på OC och avsnittet när den här låten spelas. Marissa har precis vinkat av sin pappa och kommer helt förkrossad till Cohens iklädd en grå collegetröja. Hon har med sig bagels i en brun påse och Sandy visar sin lilla bagelteknik. Finns på youtube för den nyfikne (vilket jag gissar är noll personer).

God natt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men Hanna du får ju dela med dig när du säger så! Gör en publik lista ffs:)

2011-06-21 @ 20:04:57
URL: http://lindaweissman.com/blog/
Postat av: Hanna

Men jag trodde den var det ju! Mappen heter "Hanna" och sen är det ju bara att sortera låtarna efter senast tillagda.. Eller? Det kanske inte funkar så längre. Får kolla upp detta :) Tror iaf inte att musiken är ny för dig Linda, du har redan sådan koll på allt ju! Mest för mig den är ny ;)

2011-06-21 @ 20:14:10
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Linda

men jag kollade ju, "Hannas" och där är de senaste tillagda från typ februari?? Äh, det är absolut inte säkert!:)

2011-06-21 @ 21:39:45
URL: http://lindaweissman.com/blog/
Postat av: Hanna

Men gud vad konstigt, har verkligen fyllt på sen februari.. Haha. Men hum, knepigt!

2011-06-21 @ 21:50:25
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0