Slut

Slut på denna helg vars jobbtimmar vägdes upp av de mycket trevliga aktiviteterna under kvällstid. I fredags hade jag en helkväll med Sara på Tempels uteservering samt Koriander. Kan nog sammafatta kvällen med: prat, prat och ännu mer prat, jag gillar ju sånt och så även Sara visade det sig. Bortsett från vad som hade kunnat bli en springnota (av misstag givetvis) och ett par påträngande "jag äger världen"-gubbslem så var det en perfekt kväll.


Här är vi hos Malin, igår. Vi hade en rätt kärleksfull kväll med en massa positiva peppande ord om och till varandra. Det är aldrig fel.


Poserade lite framför kameran. Jag tror att jag håller i Jennys hand här... Som sagt, kärleksfull kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0