Steek

Jag har varit på älskade Charlottamottagningen idag. Fint att jag varje år får en liten introduktion inför mina veckor. Det började bra med besök av den där brevbäraren som jag tjatade om i bloggen förra året. Snygga, snygga brevbäraren. Lite jobbigt bara att Maud skämde ut mig med sitt "känner du inte igen Hanna från förra sommarn..?" Skiftade ansiktsfärg på en sekund.

Nåväl.

Brände mig i solen i Grebbestad (låg på gräsmattan hela lördag och hela söndag med klarblå himmel) så jag vet inte om stek är bästa alternativet för mig idag... Men lite sol vill jag nog få så nu knallar jag ut med kaffekoppen.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Tycker att jag känner igen den mottagningen, även om det var några veckor sedan jag var där!!

2011-06-29 @ 09:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0