Mi casa es su casa

Den här helgen har varit helt underbar! Har nog aldrig skrattat så mycket som jag har gjort den här helgen... HAr haft ont i kinderna i princip varje vaken minut.

Jag, Jenny och Malin kom fram till Grebbestad på torsdag kväll och då stod middagen redo att serveras på bordet eftersom Anna och Lina hade anlänt ett par timmar tidigare i en annan bil. Vi körde lite musikquiz och tog det ganska lugnt på torsdagkvällen.

På midsommaraftons morgon gick jag, Jenny och Lina en powerwalk innan frukosten.


Då smakar maten extra gott. Lagom till frukosten kom två av Malins kompisar och joinade.


Lite vin i solen.




Schtek.




Kycklingspett med ris, sallad och jordnötssås. Gott!


Någon marängtårtshistoria som vi åt till efterrätt.




Snygga tjejer!






Tack för att vi fick tillbringa den här helgen med er i ert hem!

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Vilkna vänner du har Hanna!

2011-06-27 @ 00:04:09
Postat av: Hanna

Jag vet. Snyggast, bäst och starkast!

2011-06-27 @ 09:22:56
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0