Yta

Vet ni, det finns en grej som jag blir tokig på.

När jag kollar mig själv i spegeln, när jag sminkar mig, då ser ögonbrynen jämna ut efter ifyllning. När jag sedan ser vissa kort på mig tycker jag att de ser helt annorlunda och väldigt ojämna ut. Hur jag än gör så går det aldrig att få dem lika. Jag vet att ansiktshalvorna ser lite olika ut osv men ändå, ögonbrynen vill man ju ha symmetriska. Ska det verkligen vara så omöjligt?

Gött att det här är det enda ni kommer att tänka på nästa gång ni ser mig... Men det är lugnt, bjuder på den.



Ögonbryn ojämna på kort, check.

Nu får det bli nåt glas vin på uteservering!

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Jag tycker nog att det ser konstigt ut om dom är för lika!

Och du! Nu har du allt lite att göra.....

2011-06-10 @ 18:59:56
Postat av: Hanna

Hehe, det stämmer. Jag hade en rätt ledig dag faktiskt..

2011-06-11 @ 08:38:40
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0