PA-dagen

Årets upplaga av personalvetardagen avklarades idag och jag är tyvärr lite besviken på vissa (en) föreläsares extrema företagsfokusering. Alltså fokus på sitt eget företag. Tanken är väl att vi ska inspireras på ett generellt plan och inte att vi ska bli övertalade att söka oss till deras specifika företag. Det var nästan lite sektkänsla över föreläsningen.
Föredetta PA-studenterna som i sista stund hade fått hoppa in pga sjukdom lyckades extremt mycket bättre med att inspirera mig inför jobbsökande och framtida arbetsmarknad. Kul det i alla fall.

Nu ska jag boxa ner Anna på Sats.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Men gud vad du tränar....

2011-03-03 @ 21:46:40
Postat av: Hanna

Nesch då. Inte mer än annars! Men försöker prova lite nytt, och det går ju som det går kan jag säga.. haha.

2011-03-03 @ 23:13:44
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: 1:a hyresvärden

När kommer du idag? Pappa och jag slutar 12, blir en skidtur i em!

2011-03-04 @ 08:02:41
Postat av: Hanna

Tror jag tar 17.10-bussen. Hör av mig sen!

2011-03-04 @ 10:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0