AW följt av en lång kväll

Vi testade Guldapans afterwork igår. Mellan 16 och 19 serverar de smörrebrödsbuffé för 99 kronor med ett glas cava eller en öl till. Riktigt fräscht, gott och mättande. Gillade dem med lax och räkor mest.



Medelåldern var ganska hög på Guldapan och kändes inte som ett ställe vi ville hänga på när vi hade ätit upp men vi ville inte heller gå hem, så vi gick vidare till Kori.



Där hade vi megatrevligt och stannade därför i mååånga timmar. Jag och Anna gick därifrån när nattens kroggäster började ramla in.. Under den tiden hade Linda hunnit komma och dricka ett par glas vin med oss, gå på en tvåtimmarsbio, och sedan komma tillbaka till oss.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ohhh smörrebrödsbuffén såg ju faktiskt riktigt god ut! Och nu har jag ju fått en bild på ordet;)

2011-03-26 @ 15:41:16
URL: http://lindaweissman.com/blog/
Postat av: Hanna

Eller hur! Nästa gång kan jag ju se till att höra av mig till dig innan smörrebrödsbuffén och inte efter ;) Bra kväll, hoppas ni hade skoj resten av natten!

2011-03-26 @ 20:27:48
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0