Smart

Idag har jag gått samma runda runt älven två gånger. En gång med Anna, en gång med Jenny. Man har så mycket spring i benen nu när solen skiner och absolut ingen lust att sitta inne och skriva C-uppsats.
Givetvis hade jag och C-uppsatspartnern det här i åtanke redan i februari och bestämde därför att försöka "ligga bra till" såhär i slutskedet. Nu slipper vi stressa, vi kan njuta av en ledig dag i solen och så vidare. Värt.

Jenny och jag hade bestämt en smart väg förut som vi skulle ta för att slippa krocka med alla deltagare i Vårruset. Lyckades vi? Såklart inte. Vi hamnade mitt i smeten men som tur var bland de gående och inte springfolket.


Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Mäh! Jag var ju gåfolk, såg dig inte!

2011-05-12 @ 00:02:22
Postat av: Hanna

Mamma: Ja men du låg nog först bland gåfolket.. ;) Och vi hamnade mer i mitten av baksvansen.

2011-05-12 @ 16:06:19
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0