Betraktelser

Angående engelsmännens stil (eller snarare avsaknad av stil).

- Mjukiskläder till skolan är vanligt.
- Diamant eller ring i öronen likaså.
- Shorts och flipflops till skolan i oktober, helt normalt.
- Dunvästen är omåttligt populär.
- Hårgelé är något som borde användas mindre.
(- Ytterst få är rödhåriga).

Alltid en lika stor besvikelse när man ser ett snyggt ansikte och sekunden senare upptäcker att stilen är totalt obefintlig.





En kille med ett, enligt mig, väldigt typiskt engelskt utseende.

Kommentarer
Postat av: Miss Cami

Det ar ju han i Skins, han ar ju sa acklig! Inte ser val alla ut som honom? Ar inte Gerard Butler fran Storbritannien? Eller ar det Irland kanske?

2011-10-31 @ 00:29:41
Postat av: Hanna

Haha ja, han är rätt äcklig. Men ändå lite snygg på nåt vis. Alla ser ju inte ut så men jag tycker att många påminner väldigt om honom utseendemässigt faktiskt. Butler är från Skottland tydligen (wikipedia). Sjukt mycket babe den där!

2011-10-31 @ 12:05:22
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh jag har också tänkt på det! Har ser ju verkligen ut som urtypen av en brittisk kille(och jag tycker också att han är lite snygg;))

2011-10-31 @ 21:25:42
URL: http://lindaweissman.com
Postat av: Hanna

Linda: Ja, han gör verkligen det! Och nu vet jag att det stämmer också.. Hans översexuella natur känns också rätt brittisk men det är väl mest fördomar kanske.

2011-11-01 @ 14:36:16
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0