Jacket potato

Varje måndag har universitetets Music Society en "öppen mick"-kväll på en pub här i centrum och vi har varit där de två första gångerna. Vissa som sjunger är halvbra men många är riktigt grymma. Det var bland annat två killar där som kör en slags mix av komedi och sång, vilket skulle kunna vara så dåligt, men som var så jääkla bra! Skrattattack! Så perfekt sätt att träffa folk och umgås på bara. Kommer nog sakna sånt här väldigt mycket när jag är tillbaka i Sverige...

Idag har jag haft en föreläsning och efter det har dagen varit ganska slö. Köpte med mig en Jacket potato från gatan (bakad potatis med valfria toppings), 30 kronor. Så himla gott att det skulle kunna bli ett missbruk, men det får det inte bli. Sen tog jag mig en promenad men efter det har jag mest hängt med folk. Det är lite som back in the days här - UG, alltså ungdomsgården! Vi har också fixat och trixat med diverse ballonger, födelsedagskort och annat nu på kvällen för att överraska Verena som fyller år imorgon. Hon kommer nog få sig en liten chock när hon kommer in i köket imorrn bitti.

Hann med en skypedate med Anna, Jenny, Lina också! Med skype blir det så tydligt att man saknar vissa! Men i början av November kommer dom hit och det är ju om ca tre veckor bara.....! Kommer bli så kul.


Kommentarer
Postat av: 1337 -på jobbet

AHH men gud jag längtar ihjäl mig tills vi ska komma!!

2011-10-14 @ 08:05:10
Postat av: Hanna

Ja määää! Kommer bli så gött med lite svenskhet här som omväxling ;)

2011-10-14 @ 11:12:45
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Miss Cami

Vad roligt att varmlands-brudarna ska komma och halsa pa! Ni kommer fa det sjukt roligt! :) Synd att jag inte ocksa kan komma och se hur du har det :(

2011-10-16 @ 19:06:57
Postat av: Hanna

Ja, men vi kommer ju sakna dig här!! Den femte pusselbiten :)

2011-10-17 @ 16:39:23
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0