Kate McGill

Fick ett mail från universitetsprästen om att alla internationella studenter är inbjudna till en gratis spelning på lördag, med en tjej som heter Kate McGill. Tyckte namnet kändes lite bekant så jag kollade upp henne på youtube, och tror ni inte att det är den tjejen vars covers jag den senaste tiden har lyssnat en hel del på. Coolt. Tyvärr kan jag nog inte gå eftersom vi planerar en dagstripp till Birmingham på lördag.

Här är en cover på en av mina favoritlåtar:


Lite konstigt att hon sitter i badkaret... Eller vad det är.

Kommentarer
Postat av: Jenny- allvetare

Tror mig kunna ana (med mina 3D glasögon och panorama seende) att hon sitter på golvet framför badkaret, i badrummet! Så, nu har jag räddat oss från många sömnlösa nätter.. over and out! ;D

2011-10-10 @ 23:03:07
Postat av: Hanna

Ja men du har ju så rätt Jenben! Tack för att du delgav mig ditt allvetande :D Vi ses imorrn! :) Puss

2011-10-11 @ 01:09:25
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0