Bubblan och Nathan's tal

Har befunnit mig i en bubbla sen i söndags. Spenderade hela nyårsdagen i Annas soffa med Malin och Anna på var sin sida om mig. Vi försökte bland annat reda ut hur det egentligen kom sig att jag och Malin var tvungna att dela bäddsoffa med två relativt okända snubbar. Mycket märkligt detta men jag skyller inte på någon. Malin fick sig en trång sked med mig i alla fall, varsegod.

Bubblan har sedan fortsatt med sjukdom och ohälsosam plöjning av Misfits.



Försöker jobba upp lite brittisk accent nu lagom till sista månaden i Englandet.

Kommentarer
Postat av: 1:ahyresvärden

Tror det blir bra att flytta från dina gamla föräldrar, älskling! Vi njuter av att ha dig här men vet att det mest naturliga för dig är att " få ett liv" ! Vi är i alla fall nöjda för dom här veckorna!

2012-01-04 @ 21:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0