Dissektion jag helst slipper till morgonkaffet

Sen senaste inlägget:

- Biljardkväll med tre 18-åringar från Kina, en 35-årig man från Irak samt fyra från gamla gänget. (Känns inte så PK att säga kineser/polacker osv, nära på rasistiskt. Men det är det ju inte egentligen så jag ville bara fastslå det). I alla fall, kineserna somnade nästan vid biljardbordet och då var klockan inte ens elva. En av dem drack en dryck med alkohol i och hon blev alldeles röd i ansiktet och sa att hon kände sig yr. Övriga drack tranbärsjuice utan vodka. Killen från Irak dansade jätteroligt för sig själv och tjatade på mig om att jag skulle spela sånt där hockeyspel med honom. Stället vi var på "Up and Down Under" hade ett väldigt blandat klientel där de äldre var fruktansvärt trashy. Fick fly från toaletten för att komma undan ett par överförfriskade damer.

- En kille från Kina dissekerade en hel kyckling i vasken imorse när jag kom ner till köket...

- Försökt skriva på mina två sista uppsatser. DET GÅR ÅR HELSIKE MED DETTA. Skrivkramp.

- Promenerat vid Trent Bridge med Malin. Härligt!

Hej.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Tur att det var en kyckling!

Skrivkrampen släpper nog efter morgondagen!

2012-01-08 @ 16:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0