This is England

Alltså det finns nog inget bättre än sånt här pianospel ackompanjerat av någon slags stråkar. Hurra för klassiskt.

Såg filmen igår också, inte dålig den heller. Behövde se den på nytt eftersom jag ska se serien "This is England" som är en slags fortsättning på filmen, med samma skådisar. Mycket peppad eftersom "Rudy" från Misfits är med. Kallad "Woody" i filmen This is England och nu då även serien. Ni minns honom nog, ni som sett filmen. Vad tjötigt det här inlägget blev... Nåväl. Lyssna och njut, (det dröjer nästan en minut innan det drar igång, allra bäst från 2.35).


Kommentarer
Postat av: Frida

Såg This is England '88 under julen och JAG DÖR. Grinade hysteriskt och hade värk i hjärtat typ. Det går liksom bara åt helvete för de där typerna och man lider med dem. Och Woody är ren jävla kärlek. Shane Meadows vet vad han gör.



Hoppas du har't bra.

2012-01-10 @ 06:25:41
Postat av: Hanna

Woho, känns gött att ha hela härligheten framför sig! Kommer väl grina så tårkanalerna går sönder om ja känner mig själv rätt, men Shane får vara värd det antar jag.

2012-01-10 @ 16:34:43
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Linda

Mycket fint!:) Hoppas du har en awesome sista tid i England!

2012-01-10 @ 22:16:57
URL: http://lindaweissman.com
Postat av: Hanna

Tack Linda :) Det ska jag se till att ha!

2012-01-11 @ 18:48:35
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0