Swedish House Maffia

Igår blev en repris på förra tisdagen. Middag på Dogma, mellanfest i mysiga lägenheten, Oceana.


Ewelina och Ebba.


Jag tar lätt musslorna nästa gång.


Malins fina klänning kostade 1 pund på Primark. 1 pund... Det är galet!! ( Jag hittar ta mig f*n aldrig något där inne, blir alltid frustrerad och tänker att jag aldrig sett så mycket fult samlat på ett och samma ställe. Usch vilken dålig shopper jag är. Spenderade 3 timmar på stan igår i jakt på saker jag faktiskt behöver (liten väska, stor väska, kavaj, skor) Hittade ett par skor i alla fall, 300 kronor, mycket nöjd).


Allsång.


Dans på stolar.


"Martini night", "Football night", "Death penalty night", "Find a glut night" osv.

Bilder från Oceana finns också men nu är mitt internet så segt så jag blir alldeles matt av denna sega uppladdning. Bra kväll i alla fall.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Vill ja mä!

2012-01-18 @ 18:56:56
Postat av: Hanna

Livet leker som aldrig förr.

2012-01-18 @ 20:18:22
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0