Oktoberfest

Eftersom det inte blev något Rom är ressuget fortfarande påfrestande. Jäkligt drygt att vi inte får pengar tillbaka men jag får väl försöka jobba ihop så mycket som möjligt i sommar istället. Fick igår en liten förfrågan om Oktoberfest i München i september...
Med gratis boende och billigt flyg låter det minst sagt intressant.

Har ju aldrig varit i Tyskland och dit har jag ändå tänkt mig. Och att åka dit med en som har bott på plats i två år är ju hur bra som helst. Minus det faktum att jag inte kan ett ord tyska medans resesällskapet behärskar det flytande.
Så om fler vill med vore ju det ännu bättre.


Tysken med ölen.

Kommentarer
Postat av: emilystrange

tyskan blir det väl ändå? jag är ju trots allt en kvinna.



men fan vad kul om du kommer med, jag ska lära dig allt jag kan ;)

2010-05-17 @ 11:35:17
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nu är ju du förvisso hermafrodit, men om du väljer att kalla dig kvinna så visst, tyskan då.



Yey, personlig guide ;D Måste nog ändå övertala någon mer att hänga på, det där med tyskan kommer annars göra mig helt utanför :P

2010-05-17 @ 11:46:02
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: emilystrange

hahaa, attans, du avslöjade mig!



ja jo, det kommer nog bli en hel del tyska ja. men magnus tex som vi eventuellt kan bo hos är ju svensk..eller hans föräldrar är, så han kan flytande svenska.

2010-05-17 @ 12:39:29
URL: http://emilystrange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0