Inte långt kvar nu

Om exakt en månad idag åker jag till England, Nottingham. Så ja, det närmar sig.
En grej som känns ganska bra är att jag tidigare i våras hittade en blogg som skrevs av en tjej som gjorde i princip samma resa som jag ska göra. Hon pluggade på samma universitet och bodde på samma ställe som jag ska bo på. I och med det har jag redan fått tillgång till bilder på studentrummen, universitetet, pubarna osv runt omkring och även fått en uppfattning om hur livet där borta kan komma att bli.

Här är ett av hennes första inlägg med en del bilder.

Nu ska jag och Jenben ner på stan!


Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Frågan är hur jag ska klara mig utan dig?

2011-08-23 @ 14:24:25
Postat av: Hanna

Det kommer bli lite tufft, för mig med..! Du kanske får hoppa på flyget lite spontant sådär ;)

2011-08-23 @ 14:59:14
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0