Ett mångkulturellt London

För två och ett halvt år sedan skrev jag om den här boken.

Nu har jag läst den.

Något att säga dig
är en bok som innehåller det mesta.
Psykologi, mord, sex, filosofi, incest, politik, droger, rockstjärnor, kärlek och konst är alla komponenter som lyckas vävas in i handlingen. Jag gillar den här mixen. Det håller mig intresserad och det blir aldrig tråkigt.
Handligen utspelar sig i London och jag tycker att det är extra kul med alla små gatureferenser eftersom jag känner igen dom efter att ha varit där nyligen.

Jag tror inte att den här faller alla i smaken, verkligen inte. Men är man någorlunda opryd och gillar att läsa om lite kontroversiella och annorlunda aspekter av mänskligheten så kan den verkligen funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0