Ska vi dricka öl?

Idag är jag ganska bakis.. Hade en fruktanvärd natt med huvudvärken från helvetet! Men festen igår var riktigt bra så det var värt det. Och, idag är det nya tag för nu drar vi till Dublin om två timmar...! Är såå peppad!

11 personer är vi som åker tillsammans och vi ska alla (utom en person som ville ha singelrum) dela 10-bäddsrum på hostlet. En jäkligt blandad grupp bestående av bland annat amerikanen a.ka. åsiktsmaskinen, den präktiga-pryda-gråa musen som klagat på mina kläder och min ruffsiga frisyr, Sofie - bästisen här, en Malay (som vägrar säga hur gammal han är men skulle gissa typ 35) och sen ett gäng till.

Den grå musen frågade mig följande här om dagen: "Tror du jag behöver ta med någon klänning eller så..? Jag menar, ska vi gå ut i Dublin?" Men hallå, vakna. Det är väl ölen vi åker dit för. Vi ska definitivt ta en tur förbi Guiness factory där borta!

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Ha det nu jäkligt roligt! Berätta för alla att du kommer från en bryggarsläkt och att din mamma gör fantastiskt god öl!

2011-11-19 @ 07:49:00
Postat av: Miss Cami

Ah! Jag vill ocksa besoka en Guiness-fabrik!

2011-11-20 @ 05:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0