Resurser finns

"I'm gonna show you something... But don't tell anyone..!"



Haha! Dog av skratt när Agata visade mig det här i hennes rum. Hon röker inte ens? Antar att cigg är billigt i Polen.. Hur mycket kostar en limpa i Sverige?
Innan jag kom hit hade jag en bild av att i princip alla skulle röka och droga här och att jag skulle få passa mig lite. Så är det inte alls. Av de 30 som bor här är tre personer rökare. I England överlag vet jag inte riktigt hur det ligger till (har ju en förutfattad mening som sagt) men i Nottingham ser man sällan folk som röker. Det är ungefär som i Sverige.

Kommentarer
Postat av: 1337

haha men vad ska hon göra med dom då? Sälja?

2011-10-05 @ 14:24:37
Postat av: Hanna

Haha jadu, jag tror det. Fast än så länge har hon inte ens försökt sälja nåt.. :S Så jävla rolig den där bruden.

2011-10-05 @ 19:09:32
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0