Tanten i gänget

Om någon tvivlade på det fina vädret, här är bildbevis med folk som badar i fontänen:



Provade korven vid grillen igår och det var dumt. Usch. Hamburgaren var bättre.



Agata fortsätter att leverera polska snacks till förfesten:



Ann-Claire, Agata och Zusanne:





En jäkla massa folk på Oceana.



Alla som går ut under den här nollningsveckan är så himla unga. De flesta utbytesstudenterna är 21 och många av de engelska studenterna är ännu yngre. Jag känner mig helst plötsligt lite gammal. Men som tur är finns det några fler i min ålder och till och med äldre här där jag bor.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Hmm? Nu trodde jag att jag skulle få läsa och se nåt/nån från igår!?

2011-10-01 @ 13:38:51
Postat av: Hanna

Jag har/hade publicerat ett nytt... vet inte om det inte kommit upp hos er än? :S

2011-10-01 @ 13:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0